Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J25i47r97k84a 52O17u46l17i92c57k75ý 3717543191515

Nomen omen. človíčku nešťastná .... ;-);-D

0/0
30.10.2014 18:58

B10e69d82ř91i28c13h 22D94v29o57ř31á33k 2202668516584

Stav v Česku, Evropě i na celém světě se nezmění poukazováním na nějaké ideály. Těch jsme již měli dost. Lidé taky nijak nezmoudří. Jedinou naději vidím v nových technologiích. Kapitalismus se také prosadil jedině novými technologiemi,stejně jako feudalismus i otrokářství. A ty technologie se projeví velmi rychle a účinně. Není to nějaké šílená těžba břidlicových plynů, ale pochopení a zvládnutí zákonů gravitace.Mnozí si přeci pořád nemlouváme něco o materialistickém pojetí světa, ale každý člověk je jen shluk nehmotných částí, držených pohromadě gravitačními silami. A co si nemohu prohlédnout - to neexistuje. To je ten základní omyl dneška. Až toto vše lidstvo pochopí, to si opravdu oddechneme. V

0/0
30.9.2014 9:46

P31a72v28e15l 95K47u36c32h54t21a 4836571887224

Národní hrdost a vlastenectví se 28.září projevila narvanými parkovišti u obchodních center. Dokonce i prezident úřadoval v Řecku.

+2/0
29.9.2014 21:37

J36a17n 19P59a83v18e82l 8343162628346

Monolog čtvrté cenové.

+2/0
29.9.2014 19:13
Foto

J25i79r31i 48B79i53l30i54n69a 5188250987

No, ja jezdim od nas z Kanady na navstevu do Ceska temer kazdy rok a vidim, ze se to pomalu lepsi. Opravuji se mesta, domy, u lidi (hlavne u mladych) ubyva zavisti, rasismu a cechackovstvi, ktere tam vypestoval zlocinny komunisticky rezim.

Az vyhynou skuhrajici zoufalci, kteri misto aby sli neco delat jen zoufale kvili a zavidi jinym domek se zastrizenym travnikem, bude jeste lip. 

Czech republic, I salute You ! Rv

+2/−1
29.9.2014 18:55

J58i42ř62í 42S59v46o16b29o63d15a 2173319239243

I vy optimisto,Koukal jste se z vlaku,ale já tu žiju. :-)

+3/0
29.9.2014 21:01
Foto

J59i81r42i 75B95i65l65i80n80a 5668140837

Desitky mych pratel rovnez ziji v CR. Ale nekvili....... Jakoby nekterym lidem nedoslo, ze uz se ten zlocinnej rezim davno zhroutil a ze vsechno zalezi jenom na nich.

+1/−1
29.9.2014 21:36

J73i66ř62í 12S29v13o21b18o59d26a 2303749329863

Já nekvílím,ale za 25 let jsem očekával daleko více.Ztráta proti vyspělým evropským zemím se nezměnila. :-/

0/0
29.9.2014 23:32
Foto

J98i43r69i 19B72i10l34i65n93a 5488220937

Myslim, ze ztrata ktera kvuli komunistum vznikla se snizuje. Ale mate pravdu, mohlo to jit rychleji. Ale kde to jde rychleji ? Snad v Polsku nebo Slovinsku ?  Co komousi 40 let kazili, to se za 25 let nespravi. Ja bych tomu dal aspon tak dalsich 30 - 40 let. Nejvetsi brzda jsou lidi, kteri sedi na zadku a jenom si stezuji. Nechci autora blogu urazit, ale myslim ze on je jednim z nich.

+2/0
30.9.2014 3:57

J21a58r43a 77R61a95n38k 1741726499651

to je v poradku, nekdo ten bordel musi udrzovat:-)

+1/0
30.9.2014 4:58
Foto

J61a85r13o19m15í63r 43P60e67t52ř19í65k 6314201719938

Máte pravdu, karma R^

+1/−5
29.9.2014 17:49

J13a58n 18F72r24o89l34í91k 6616730805644

Ano, všude kde chodím jen spálená země. A občas vidím Zemana jak zapaluje co zbylo.;-D

+2/−1
29.9.2014 18:02

J34a45n 57S24e59m77i18k 4324697892299

"Je možné mít lásku k zemi, kde většina lidí žije v permanentním strachu před ztrátou zaměstnání, z podvodů, násilí a z chudoby ve stáří?"

tak v takove zemi nastesti neziji.   

Pokud v takove zemi zije autor tohoto blogu, tak mi je ho opravdu lito

+4/−1
29.9.2014 17:43

M11i60l86a53n 50K11e92s22l 2666886123358

K národní hrdosti a vlastenectví přispívají i maličkosti a drobnosti.Na příklad :úspěchy Jawy v šestidenní,Zátopek a Zátopková,Hanzelka a Zikmund,Tatrovky,R110,kontaktní čočky,kinematograf,vítězství v hokeji a ve fotbale a mnoho dalších špičkových výrobků a výkonů.Bylo to ovšem tím,že něco vynikajícího československého  sem tam vzniklo a navíc se to umělo prodat.

+2/−1
29.9.2014 17:20

S26y63l76v51a 70Š60p20o57r41k81o77v35á 9316949940164

že někdo umí kopat do míče - tak na to fakt žádnou hrdost nepociťuju, špičkové výrobky - to máte na mysli jaké, když popisujete výhradně věci z dob komunistické totality? Tehdy se toho moc špičkového nevyrobilo a většina vývozu šla do zemí socialistického táboru, který musel bárt, co bylo, a pak do rozvojových zemí - totéž. A hrdost na dobré sportovce či cestovatele většině lidí kazí skutečnost, že to byli komunisti, kteří se svou vlastní propagací podíleli na udržování totality - ti, kteří to odmítli, byli bu´d perzekvováni (Čáslavská), nebo muslei emigrovat (někteří tenisté, hokejisté)

+2/−1
29.9.2014 18:36

M53i12l48a33n 22K39e16s21l 2366456823908

Lidé jsou všelijací-jedni jsou hrdí na to,že jsme v Chile na mistrovství světa byli ve finále,druzí zase na to,že náš film zvítězil na festivalu v Benátkách nebo,že československá filharmonie slavila úspěchy v Japonsku či v Londýně.Tak to je,smiřme se s tím,že jsou zde i tací primitivové jako já,kteří mají i radost z toho,že se trefíme do balonu.S Karlem IV.,Němcovou či Jiráskem se u lidí již nezaboduje.Pravdou je,že to co se nám povede nedovedeme prodat.Někdo něco pochválí a dalších deset to nekompromisně shodí.Rovněž jaksi zanikla tradice.Vše a každý, co bylo nebo kdo žil před námi byl špatný.První potentát,který vyhovuje představám všech a ke kterému se všichni hlásíme je až Karel IV.Nevím,zda je to proto,že o něm moc nevíme nebo tím,že o něm víme,že trpěl virózou.

0/−1
29.9.2014 21:02

S67y60l23v74a 32Š20p40o59r81k35o46v71á 9586429870294

Máte to trochu pomotané - nikdo tu nemluvil o hrdosti na Jiráska (na Němcovou by ale české ženy hrdé být měli i dnes), ale o hrdosti na spisovatele současné (třeba ŠKvoreckého). Ale hlavně - hrdý by měl být člověk na mozek, umění - nikoliv na svaly, zvítězit ve sportu může i primitiv (stačí si poslechnout, když někdy promluví 90 % fotbalistů). A o to je to pak horší, že děti a mladí lidé si berou jako vzor hlupáka se svaly místo někoho, kdo něco dokázal díky svému myšlení či umění.

A taky nevím, proč tvrdíte takovou lhoupost, že každý, kdo žil před námi, byl špatný. Špatní (tedy to je slabé slovo) byli představitelé totality, kteří ničili tuto společnost

+1/−2
29.9.2014 21:13

M81i60l32a55n 16K86e68s64l 2506776223858

Nedávno jsem slyšel huhňat neúspěšného kandidáta na prezidenta a neoslnil mne.Právě naopak.To takový Jágr,Panenka,Bobrovský a jiní sportovci, jsou proti němu luméni.V současné době je již Škvorecký zapadlý vlastenec stejně jako K.V.R.Kdo žil dříve byl špatný.To neříkám já.Vždyť již se pochybuje i o Masarykovi.Tvrdí se,že vše co je nám o něm servírováno, je poznamenáno značným kultem osobnosti.Mám brožuru vydanou tehdejším min.vnitra.V ní jsou uvedeny programy oslav narozenin prezidenta včetně oslavných projevů,básní a písní,které na oslavách mají zaznít.Prý rovněž nebyl žádný výlupek cností.Němcová prý také na tom nebyla bůchví jak.

0/−1
29.9.2014 21:40

S57y64l25v35a 77Š29p88o79r67k13o13v20á 9636459330274

Posmívat se tomu, že někdo po životě prožitém v cizí zemi - protože z vlasti ho komouši vyhnali - nemluví perfektně česky, je ukázka primitivismu...nejsmem přitom vůbec příznivcem tohoto pána, ovšem jeho zásluhy a jeho inteligence nejdou s takovými primitivy, jejichž hlavní předností je to, že mají svaly a rychlost, opravdu vůbec srovnávat. A vůbec - hodnocení našich přendích osobností o vás vypovídá mnohé... Škvorecký je světově uznávaný spisovatel, který má stále co říct i k současnosti ... měl jste se v sobotu podívat na film Rytmus v patách nebo včera na Setkání s vraždou - velice aktuální věci, které mají co říct i mladé generaci (tenhle PAN spisovatel by se v sobotu dožil 90)

+1/0
29.9.2014 22:01

P64e76t73r 79S51k86á39c74e23l 6374839809

Jen k paní B.Němcové - z jakého důvodu by měly býti ženy na ni hrdé? Víte, proč se musel její manžel stěhovat za prací? Proč se nezveřejní některé její morální vlastnosti? Holt dějepisy se budou přepisovat, jako i v případě A.Jiráska.

0/0
29.9.2014 22:22

S91y57l33v53a 97Š54p11o26r20k21o93v39á 9526179600784

asi byste si měl přečíst její životopis a nebrat jen bulvární drby...jo, měla milence...to nic nemění na tom, co dokázala, jakým vzorem byla pro české ženy a jejich - tehdy na rozdíl ode dneška zcela oprávněnou - snahu o emancipaci. A především co vytvořila...copak dílo Bedřicha Smetany nebudete brát jako kulturní dědictví jen proto, že byl děvkař? A takhla by se mohl brát jeden velký umělec po druhém - většina z nich nežila "bohabojným" životem

+1/0
29.9.2014 22:31

P57e21t90r 69S62k50á10c73e13l 6424449709

Máte pravdu, bohémským životem se vyznačuje většina umělců. Proč nedávat za vzor autorky vynálezů, úspěšné šéfky firem, překladatelky cizích jazyků? 

Žena žijící "naplno" materiálním životem, které Desatero přikázání nic neříká, podobně jako paní B.Němcové by měla býti vzorem? To jaksi odporuje opačnému názoru např. ministra Dostála:

Žena která vychová 6 a více dětí by měla být odměněna stejně jako výkonná manažerka. Neplní se nám potom věznice, společnost je kultivovaná a stát prosperuje.

Jsem pro emancipaci, ale nic se nesmí přehánět. K čemu má organismus žena uzpůsoben se optejte svého lékaře, pokud je upřímný a pamatuje si, co jej ve škole učili. Pokud by se takto chovala polovina žen, nebyl by problém stárnutí společnosti a politici by se nemohli vymlouvat na úbytek populace. I když tohle není pravý důvod, proč není na důchody apod.

0/−1
29.9.2014 23:04

S35y49l21v49a 44Š18p87o19r78k59o21v19á 9436169170524

Jsem také proti dnešní pseudoemancipaci a šíleným feministkám - proto jsem taky zdůraznila, že tehdy byla ona snaha o emancipaci oprávněná NA ROZDÍL OD DNEŠKA. Ale spletl jste dvě věci - hrdost na něčí ojedinělý výkon a ocenění za práci. LIdé, na které můžeme být hrdi, velmi často za svého života adekvátně oceňováni nejsou. Ženy, která dobře vychová 6 dětí, si jistě budu velice vážit, společnost by ji měla oceňovat - ale nebude to člověk, kvůli kterému budu hrdá na svůj národ

0/0
30.9.2014 9:18

J82a44r36a 43R36a59n27k 1111456239281

...to je malo...

0/0
30.9.2014 5:02

P50e57t59r 49S65k19á40c90e69l 6104539939

Jistě, systém před rokem 1989 nebyl perspektivní. Ale - plivete po Zetorácích, kteří ještě v roce 1990 vyváželi traktory do 80. zemí světa, víte? Víte, proč tohle přestalo? Zrušili jsme výroby ve zbrojovkách proto, aby na trhy vtrhli firmy našich tzv. spojenců. Počtvrté (roky 1938,1968 a 1990) se napálit nenecháme.

+2/−1
29.9.2014 22:20

S44y29l50v10a 97Š10p81o36r56k43o57v90á 9686159100434

Kdybyste nevěřil komunistickým kecům o rozkradení země po r. 90, tak byste věděl, že export našich strojírenských výrobků skončil proto, že nebyly konkurenceschopné...dodávali jsme je z 90 % do soc. tábora, protože ten neměl devizy na lepší, a do rozvojových zemí.

+1/−2
29.9.2014 22:27

P74e32t20r 13S30k89á46c61e28l 6194559989

Výmysly o rozkradení této země neberu, věřte. Ale fakta nelžou - Zetor než byl zprivatizovaný, tak vyvážel do 80.zemí světa, mj. díky vedení Ing.Chalikovem, víte? O sklářství a průmyslu bižuterie taky víme své - platili nám v devizách za kilogramy skla vyrobeného z hlíny pomocí energie a šikovnosti našich lidí, že? Některé výrobky chemického průmyslu byly ve světě velice žádané, stejně jako lovecké aj. zbraně. To nebylo dílem socialistického systému, ale schopností byť KSČ dosaženými manažery. Těm vysekl poklonu v roce 1988 pan Baťa, když k nám přijel. Řekl doslova: "Jsem překvapen, že některé firmy jsou na světové úrovni proto, že je řídí schopní manažeři. Čekal jsem horší stav". Holt jeho rodina zvláště ve Zlíně zanechala stopu, baťovci se nikdy doma ani ve světě neztratili. Po roce 1948 pracovali v podnicích zahraničního obchodu, na velvyslanectvích jako obchodní atašé.

Proč většina firem nebyla po roce 1990 konkurence schopných? Přiznal to i ředitel býv. výrobce nábytku z Bučovic - neměl po roce 1990 jazykově vybavené pracovníky. Co pro to udělali tehdejší mocní? Úplný opak - zrušili obchodní zástupce na velvyslanectvích po celém světě, zrušili výrobu zbrojovek. Řekli "A" a neřekli "B". Takže živitelé rodin přišli o dobře placenou práci, i já jsem rok dělal ve zbrojní výrobě, naštěstí před rokem 1989.

Asi jsme si museli tím peklem projít a bude líp. ANO mně tato dvě slova uzmula, uvádím je již čtvrtým rokem. Vládu po roce 2010 jsem hodnotil jako neschopné chlapce, do roku 2010 ani jeden ministr včetně svého předsedy nic nedokázali, bohužel. Nyní máme alespoň dobrého ministra zemědělství, kterému rozumí odborník i laik, případně se vybarví i další...

+2/−2
29.9.2014 23:21

J12a24r46a 52R38a49n91k 1241846599291

Bylo toho bohuzel malo....pane Kesl, sousedni zeme na badani a vyzkumech nestradaly....jen my jsme byli za ostnatym dratem;-(

0/0
30.9.2014 5:02

P11e63t86r 70V17y98s68o80č59a19n 7958260470886

Je to pěkný oduševnělý článek, takových není mnoho, ale jsou třeba. Bohužel je mírně negativní, stejně jako doba, ve které je napsán, ovšem, není to vina autora.

R^ Velký dík.

+6/−5
29.9.2014 16:44
Foto

J50i73r53i 81B87i80l87i53n81a 5338410957

Mirne negativni rikate ? Me se spis zda, ze autor bolestne kvili. 8-o

+2/−1
29.9.2014 18:59

B15o61h29u22m85í58r 24Š13i19m48e43k 3281390614584

Rv

Tak sis vylil žluč. Ulevilo se Ti. Ale to nestačí! Co jsi udělal Ty sám, aby se tu žilo lépe?

:-)

+3/−4
29.9.2014 16:39

J38i94ř89í 15J97i98r62o87u75d47e41k 8956779404564

Někdo vlastenectví proklamativně deklaruje, někdo ho má v sobě. U těch ,,prvních" to většinou souvisí s jejich více než bohatým JEJICH ,,chlebíčkem vezdejším", ti druzí je většinou ignorují, či pohrdají s nimi. A hlavně - těm ,,prvním" nevěří.V[>-]

+1/−1
29.9.2014 16:03
Foto

P80e62t39r 20Z93á17v60l47a32d47s11k43ý 5791113400351

Možná, v zápalu boje, to připomíná spíše masový džus. Mnoho témat, z každého trošku.

+1/0
29.9.2014 15:43

M52i36r31o59s57l91a27v 42C95e51s72t53r 7742530610453

Tak trochu guláš o ničem od ekonoma.

+1/−5
29.9.2014 14:59

P72a61v67e79l 87Č28e66r51n76ý 2577665676960

"nastavme politikům, nenažrancům a církevním prelátům zrcadlo"

;-D;-D;-D;-D;-D

...odkud jste spadl??;-D;-D

+4/−3
29.9.2014 14:25

J65i82ř86í 44S21v88o69b55o79d98a 2883459969243

Národní hrdost byla za první republiky.Mnichov tuto hrdost nalomil,komunisti ji zlomili.A režim po roce 1989 ji nevytvořil. ;-(;-(

+1/0
29.9.2014 14:19

M52i43r17o71s78l85a64v 70N28i43g59r47i33n 7688781825981

ja bych rekl, ze tady ta hrdost byla i za komunistu, ze je tady i dnes, jen ti, kteri ji hlasali tehdy, byli za to peskovani - pokud nebyli v partaji a ti dnes jsou zase zesmesnovani. Od doby, kdy v tehle zemi zacaly vladnout penize nema na vlastenectvi a narodni hrdost nikdo cas. Navic podivejte se mezi politiky .. kolik z nich tu narodni hrdost a vlastenectvi prosazuje? Zaoralek, kope za Ukrajinu, Schwarzenberg proti Rusku a svemu prezidentskemu rivalovi, Kalousek ten jde proti vsem, kdyz bude vedet ze mu to vynese jeste nejaky cas v politice. Ono bude stacit se podivat jaka hrda temata si prichystaji k volbam... Ve vasi posledni vete bych opravil jedno slovo - to posledni ... doba od devadesatych let nasi hrdost a vlastenectvi znetvorila,,, potkate daleko vic hrdych amerikanistu nezli tech pysnych na sve češství. Ale dobry priklad bohuzel neni a v tom to je! Media na tuhle roli zapomnela - ostatne pro ne je levnejsi davat donekonecna americke kriminalky, nezli udelat neco pro to, aby lidi byli pysni na svoji zem...A kdyz zacne nekdo zastavat nazor ve kterem nasi zem podporuje, tak je dehonestovan temi, kteri nemaji ani paru o tom co to vlastenectvi je!

+6/−6
29.9.2014 15:37

S34y59l44v40a 68Š85p18o62r63k90o88v92á 9626779440894

vlastenectví nevytváří režim, ale rodina a rodinná výchova. Pokud vám rodiče ukáží, na co můžete být hrdí, co přislušníci našeho národa dokázali - ať v minulosti nebo dneska, pokud vás naučí bojovat proti zlu - pak můžete být vlastenec a být hrdý na svou vlast i národ

+2/0
29.9.2014 17:07

A14l24e18n68a 84F87u80s41z94t64e53i84o73v65á 1119767969983

R^ KARMA ,

p.Votípko, tohle jste vyjádřil naprosto bezchybně !

Máte mou úctu a souhlas [>-]

+8/−4
29.9.2014 14:18

P64e84t61r 82V83y56s98o19č24a94n 7748770640646

Články tohoto autora jsou vždy trefné, zasluhují velký obdiv.:-)

+4/−5
29.9.2014 16:46

J25a56r29a 53R70a23n24k 1461776129441

jsem cela uobdivovana , soudruhu z Vysocan;-DRv

0/0
30.9.2014 5:06

S13y42l33v88a 97Š88p22o94r62k23o58v37á 9306409610694

Přestože jsem se narodila a víc než půlku života prožila za komunistické totality, moje rodina mě vychovala k vlastnenectví...nikoliv k tomu komunistickému, ale k hrdosti na náš národ, na jeho tradice, na to, že komouši jsou jen přechodné zlo a že stojí za to proti tomuto zlu bojovat...a já pak stejně vychovávala své děti. Protože k vlastnecectví vás nepřivede ani stát, ani škola, ale pouze rodina. A vlastenectví není závislé na momentální vládě a situaci - jejíž popis ve vašem článku navíc absolutně neodpovídá realitě

+7/−4
29.9.2014 14:09

M75i72r85o66s27l98a87v 68N26i46g56r15i82n 7848281175591

vidim to trochu jinak, protoze to jak rikate zlo, melo sva pozitiva, zeme se tim zlem nezastavila, ale sla dal a byt pysny na nase lidi, kteri delali teto zemi dobrou vizitku neni nic spatneho. Zato dnes se neda hovorit o tom, ze by clovek mel byt pysny na nektere lidi, kteri si prihrivaji svoji vycpelou politickou polivcicku na Staromestskem namesti - na to hrdy vazne nemohu byt. Co si vsichni ti turisti kteri tam chodi za pamatkami, asi pomysli. Jiste kazdy ma pravo na svuj nazor, ale povolit tuto akci na tak exponovanem miste ... no tot otazka! Mohli jsme byt hrdi na mnohe, na Hanzelku Zikmunda, na nase hokejisty, na montery kteri staveli pivovary a cukrovary po celem svete, na nase zbrane ktere se vyvazely, na klikove hridele a turbiny na elektrarny a hydrocentraly ,,, dnes o techto vecech neslysite.. zeme je plna prekupniku, velkych zlodeju a manipulatoru ... z medii neslysite pravdu, ale pravdu upravenou k potrebam propagandy, pracoviti lide jsou na okraji spolecnosti a vystaveni mnohdy posmechu, nebo nedej buh kdyby to byli snad prislusnosti komunisti .. i kdyby vymysleli perpetum mobile tak zustanou skryti pred mnohymi tlachali, kteri v zivote nic nevytvorili...

+5/−7
29.9.2014 15:44

S47y79l24v75a 30Š26p15o61r81k12o51v66á 9296979230184

Ahá - tak pán je komouš...protože to, na co vy jste hrdý, tedy mě k žádné hrdosti nepřivádí. Měli jsme zadrátované hranice, nesměli cestovat - a pak to komouši dalšímu komoušovi povolili, lidi na to koukali jak tele na nový vrata, protože nic jiného ze světa vidět nemohli? Montéři a stavby pivovarů a elektráren byli většinou záminkou pro působení komunistických rozvědek, pašování zbraní a komunistické ideologie - navíc za takovou cenu, která odpovídala tehdejší kvalitě (na Západě by to nikdo neoupil)...Zbraně jsme dodávali zásadně jen těm, kteří bojovali za socialismus - a bohužel i spoustě teroristů, kteří zde měli jak výcvikové tábory, tak si sem jezdili "odpočinout" od vraždění

Co takhle být hrdý na naše slavné spisovatele, kteří byli buďu mlčeni, nebo emigrovali, na lidi, co se dokázali vzepřít totalitě - ať už nacistické nebo komunistické, na lidi, co něco dokázali - byť jim komouši házeli klacky pod nohy a oni, když chtěli dělat svou práci, museli emigrovat, na náš stát ve 30. letech, kdy jsme patřili mezi 10. nejvyspúělejších ekonomik světa a byli jsme ostrůvkem demokracie mezi totalitami...jenže to byste nesměl mít smýšlení komouše

+8/−2
29.9.2014 16:13

J53a47n 72V90l45č27e14k 1536631712

To je ta komunistická selektivní paměť.

+3/0
29.9.2014 18:08

A61d42a16m 22S77t94a50v77a 5818607476931

"... národní hrdost a vlastenectví?..":A to je jako co? Jí se to? Kolik stojí kilo? Kde to prodávaj?

+1/−3
29.9.2014 13:57

M55i56l80a14n 45K95l46o12u95č47e43k 3960395468547

Podle mě je to tady docela fajn

+2/0
29.9.2014 13:52

B25e23d30ř74i69c21h 57T64ě71š54í68n33s55k25ý 6502263621707

ehmm v kterém že státě to žijete?

+4/−1
29.9.2014 13:49

O59n91d25ř20e40j 81K17o16l61á74ř 1233975193821

Prozradím vám tajemství. Politici a občané jedno jsou.

+3/−1
29.9.2014 13:47

J40a49n 35H63a61v84l76i81n96a 9914186589753

zas to neprehanejte....zadne vytezene lesy nevidim, sidliste jsou vetsinove opravena a barevna atd. atd.....jo vymahatelnost prava stoji za ...... a politici jsou katastrofa (uplne stejni jako kdysi, prectete si stenozaznamy z 20tych let), ale zas takova tragedie, humus, spina, tetovane filcky to neni

+5/0
29.9.2014 13:46





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.