Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T78o32m 81F64r40u60t96h 5272769628451

Nemá cenu na tohle reagovat.

+4/0
4.3.2017 9:12
Foto

L79i33b59o35r 80V20y65k29o64u28p22i84l 9416465259267

Tak proč to děláte?

0/0
4.3.2017 15:56

B19e66d39ř45i93c14h 53V53e31v57e46r59k64a 4350955121439

Co třeba proto, že občas je hlupákům potřeba ukázat jejich hlupáctví?

0/0
13.3.2017 11:26

Z36d76e15n22ě94k 71Š96í35p32e94k 4172474856665

Kdo je obeznámen s typologií MBTI, tak chápe, že skutečně inteligentních a schopných abstraktního systémového myšlení je schopno cca 10% populace, dalších řekněme 15% jsou idealisté. Pohrdlivě většinou nazývaní sluníčkáři. Zbytek tvoří cirka 35% hédonistů zaměřených na přítomnost a největší skupina je 40% "strážců" vycházejících při hodnocení reality z minulé zkušenosti. Ti tvoří většinovou čtenářskou obec tohoto média a definující potřeba je pro ně bezpečí.

Konzervativní snahy o návrat k nacionalismu z 19. století jsou v současné situaci logickou reakcí této populačně dominantní skupiny na rostoucí nestabilitu systému a nepředvídatelnost budoucího vývoje na základě minulé zkušenosti. Koncept národa a vlastenectví v jejich podání však není o nic přirozenější, než současné nadnárodní struktury. Snahy o deglobalizaci globalizovaného systému jsou slepou uličkou. Do minulosti se vrátit nelze. Respektive lze, ale bude to v situaci postupujících krizí všech úrovní znamenat kolaps životní "úrovně" a populace na úroveň počátku tohoto sekulárního cyklu, což je globálně cca 1 miliarda a pro České země cca 4.5 milionu a níže.

Globální problémy nemají lokální řešení. A pokusy o lokální řešení budou nekompromisně smeteny globálními vlivy. Česká republika nemá šanci sama efektivně řešit situace typu globální finanční krize, klimatická změna, masivní přesuny obyvatelstva apod.

Naivní zpívánky skupiny Ortel na faktech nemění absolutně nic, respektive možná působí svým posluchačům krátkodobou úlevu a pocit síly ze skupinové identity. Dlouhodobě však jsou součástí problému, nikoliv řešení, které leží v unifikaci lidstva, nikoliv fragmentaci.

+4/−2
4.3.2017 8:18

J47a30k92u67b 80B82o58h90o36n11ě12k 8885316549397

Já svým způsobem Ortelu taky fandím.

Dokud se všichni já-nejsem-rasista-ale-ové můžou hezky po česku realizovat posloucháním protestsongů, tak je klid a pár bezvýznamných hudebních cen pro podprůměrné muzikanty je přijatelná cena.

Hlavně si hezky nahlas zazpívejte, ať se cítíte jako ti praví hrdinové :-)

0/0
4.3.2017 0:25
Foto

K32a61r83e84l 18Á35b34e30l53o22v41s16k50ý 7859660673862

Srdcem k vlasti? Leda že má v náprsní kapse šrajtofli; jen kalkul a ubohost, co do kvality i jinak, lidsky - a vlastenectví (?) jen prázdná fráze ... a nevidí to s prominutím jen hlupák, nebo křivák. RvRv:-/

+6/−11
3.3.2017 13:57

D82u36s53a90n 82K52r47i21v17s35k73y 7264905497423

Moc to koukam neunasite:-). Vy ho znate, predpokladam, ze ne. Kalkul a ubohost v cem? Ze uz zpiva asi dvacet let o podobnych vecech? Predtim, nez byl znamy, tezko to delal pro penize. A prazdne fraze to jsou mozna tak pro oikofoby a lidi, co se opupinkuji, kdyz slysi slovo narod a podobne "nadavky. Jen hlupak a krivak takto nekonstruktivne pomlouva uspesnejsi:-P.

+9/−3
3.3.2017 15:58

B73e72d47ř20i97c22h 61V46e93v18e60r60k40a 4960905321499

Jen hlupák nebo křivák šíří nenávist. Ale to hlupákovi nebo křivákovi nemá nikdo šanci vysvětlit.

+5/0
3.3.2017 20:16
Foto

K27a75r45e39l 71Á86b84e50l76o58v44s19k42ý 7809210473672

Bravo - mělo být mínus, sem se netrefil;-D Neunáším co? Urážení Karla Kryla? Tak to máte pravdu. Víte, jen díky tomu, že se zde probíral Ortel a Český slavík, vím co to je za kapelu - úspěšnější - jak pro koho, oslovit cca 20 tis. hluchých nácků - tomu já úspěch neříkám, to pardon, není vskutku co závidět, jste úplně mimo Rv;-D Pustil jsem si pár skladeb, abych věděl o čem se mluví - to se nedá, a jestli to někdo nevidí a neslyší - platí výše napsané - a je mi srdečně jedno, co si o tom kdo myslí - někdo to už napsal, okresní formát - taková kaúela, je v každým větším městě, tuším - a kdyby se svezli na nacionální nenávistné vlně, mohli by dojít podobných výsledků - lidé co se jim to líbí, musí mít hudební hluch;-D;-D;-D

+4/−3
3.3.2017 20:29

M68i40c86h54a16l 49S88e27m91r40á51d 3542556877679

Dovolím si oponovat... Ortel obecně se mi nelíbí, ale jakožto člověk s absolutním sluchem si dovolím tvrdit, že kecáte... mnohem hůře je na tom třeba Lucie Vondráčková a další pravidelně se umísťující umělci...

Opravdu čistě a přesně zpívající umělce v této zemi musíte hledat úplně jinde než na slavících...

0/0
4.3.2017 13:49

P17e97t79e61r 76N54e88š32v70a60r63a 8128286642817

Ortel je dobrej, ale Orlík byl lepší. Takže se ani nedá říci, že dobrý je proro, že stojí na ramenou obrů. Když obdivujeme někoho, kdo je menší než jeho předchůdce tak je to špatné.

+1/0
3.3.2017 10:22

J70a91i 91K10u19d46o 5259981374570

Já jsem si Ortela poslechl také a jako starý zavilý rocker tvrdím, že je to špatná kapela s mizeným zpěvákem a primitivní tvorbou. Nekomentuji tzv. nacismus nebo rasizmus jeho textů, ani si nemyslím, že by měl být nějak zakazová nebo stíhán....jen z čistě hudebního hlediska je to fakt bída :-(

+9/−4
2.3.2017 15:33

L52u97k29á41š 38M61ü18l50l45e38r 6799130651573

Proč mě osobně ORTEL vadí?

- Před skupinou Ortel založil a hrál její frontman ve formaci Conflict 88

- Conflict 88 je plzeňská neonacistická kapela, která vznikla v roce 1994. Čísly 88 ve svém názvu odkazuje na nacistický pozdrav Heil Hitler.

- V roce 2007 skupinu zmínila Bezpečnostní informační služba ve své výroční zprávě o extremismu

- A co je dle mého nejdůležitější - za své působení v kapele Conflict 88 se nestydí a nelituje ho.

;-);-);-);-)Rv

+8/−14
2.3.2017 14:20

D45u96s78a32n 51K87r83i16v56s98k47y 7514455187723

On nezakladal Conflict, jen se tam mihnul jako bubenik nebo kdo. A co, ze je nejaka bezpecnostni sluzba zminila asi 12 let potom co uz v te kapele nebyl8-o;-D?

+2/−2
3.3.2017 16:01

B67e79d50ř36i62c57h 23V59e69v62e19r28k73a 4470615261229

"Mihnul se tam jako bubeník nebo kdo". Kdyby mu tenkrát to evidentně neonacistické zaměření té hnusné kapely bylo proti srsti, určitě by v ní neúčinkoval - a to ani jakkoli krátce.

To, že se v takové kapele angažoval jednoznačně dokazuje, že se skutečným vlastenectvím nemá nic společného - pouze s neonacistickým "čechy_čechům_vlastenčením". Hnídek se nezměnil a dokazuje to dnes a denně neonacistickými provokacemi - viz mé dřívější příspěvky zde na téma nacistických křížů a lebek s hnáty. Hnídek prostě dosud neonacistou je a popírat to může jenom někdo velmi podobný Hnídkovi.

+1/−3
3.3.2017 20:22

M56i94l31a86n 94Š37e24l30i10g53a 7601774953293

Ortel je obycejny slaboduchy pop bez spetky napadu a kreativity, kdyby nemeli "kontroverzni" texty, tak je nenechaji vystupovat ani na vesnicke zabave. Nejvic se asi hodi srovnani s Orlikem, ktery byl jednu dobu az neuveritelne popularni a kteremu Ortel nesaha ani po podrazky bot.

+12/−8
1.3.2017 20:13

J88i49r70i 94F11i27a55l52a 9979741431698

Stejne jako politici si chteji namastit svoje kapsz, i Hnidek si chce namastit svoje kapsy. Tak mu to doprejme, nekdo na plebsu vydelat musi, tak proc ne zrovna Hnidek, vzdycky to muze bejt horsi..

+4/−7
1.3.2017 13:53

J14i77r49k32a 89K44o52p52a30c58e23k 4448533586493

Tak to je opravdu síla! .. Přirovnávat příznivce neonacistické ideologie pana Ortela (resp. tedy Tomáše Hnídka) k slavným českým velikánům a vlastencům

jako byl např. pan Kryl, pan Mácha, pan Palacký nebo T.G. Masaryk...

to je buď drzá nestoudnost nebo neskutečný kus hlouposti a slepoty. ;-(:-/;-O

Autor blogu pan Josef Votípka se asi pokouší ze svých čtenářů udělat hlupáky.

Ten jeho "vlastenec" tj. Tomáš Ortel totiž stál hrdě u zrodu kapely Conflict 88

(symbolický význam čísla 88 asi už není třeba vysvětlovat) a krom jiného hrál v dané kapele oslavné písně i na takovou nacistickou stvůru jako byl Rudolf Hess. Jak se tady v diskusi již nedávno zmínil i např. pan Walter... Ortel zpíval ve svých oslavných nacistických písních texty (cituji doslova):

Rudolf Hess, Rudolf Hess, bojovník za bílou jednotu

Rudolf Hess, Rudolf Hess, naděje pro celou Evropu .. v našich srdcích žije dál... atd.

Myslím si, že takoví lidé jako byl Rudolf Hess, Tomáš Ortel nebo v podstatě nyní i Josef Votípka nejsou se svoji podporou nacistickým myšlenkám žádní vlastenci, ale naopak naší vlasti hodně nebezpeční jedinci.. a zaslouží si jen a jen odsouzení..

a ne náš obdiv.

+16/−20
28.2.2017 14:36

J82i12t78k27a 39Š80t22e47f33l71o30v16á 4730249808609

no vidíte a pan Votípka není jediný, kdo přirovnává Ortela ke Krylovi - je svoboda slova nechte každého, aby vyjádřil svůj názor - nemusíte souhlasit, ale nemusí Vám také rupnou vzteky žilka - nestojí to za to ;-D

+16/−6
28.2.2017 15:06

B60e81d27ř86i90c40h 65V10e17v57e47r16k53a 4950225541279

Kdokoli kdo po tom tak hrozně touží ať ze sebe přirovnáváním Hnídka ke Krylovi dělá hlupáka jak chce velkého - má na to samozřejmě právo - stejně jako má samozřejmě kdokoli právo na tento druh hlupáctví upozorňovat.

+8/−5
28.2.2017 15:32

J25i75r34k67a 93K31o31p80a15c29e26k 4268293706903

Ale to víte že to vidím, paní Šteflová, že Votípka není jediný, kdo naprosto nelogicky přirovnává českého neonácka Hnídka ke Krylovi, Benešovi, Erbenovi nebo Masarykovi. ;-D .. A jelikož je ta svoboda slova, jak jste si správě ráčila všimnout, tak také vy nechte mě, abych i já vyjádřil svůj názor.

A také si všimněte, že ani já nejsem jediný, kdo autorovo přirovnání Hnídka k českým velikánům považuje za naprostý nesmysl.

Nemusíte se mnou souhlasit a můžete předložené argumenty a fakta popírat.. nebo můžete třeba i napsat, že je vám zakládání neonacistických kapal a hraní oslavných písní na nacistické zrůdy příjemné. Klidně se tady zastávejte českých neonácků nebo se tady zastávejte německých zrůd z minulosti (kteří málem náš národ zlikvidovali) .. a tvrďte, že to jsou či byli čeští vlastenci...

je přeci svoboda slova... ;-)

+12/−6
28.2.2017 16:17

J68a75n 95R56i61c27h82t81e93r 5312792333365

A kdo ještě jej přirovnává ke Krylovi?

+2/−1
1.3.2017 14:15

J25o34s77e54f 14M40i48k56i86n 5383394115224

Vážený pane,

jeďte do Olomouce, tam se podívejte na sochu T.G.M. a přečtěte si co je na ní napsáno.

Budete se divit.

0/−1
3.3.2017 13:14

J67a74n 24R45i39c25h88t70e19r 5952432943705

Srovnávat primitivní říkanky p. Ortela s poezií Karla Kryla, tomu už říkám odvaha.

A pobavilo mě i Vaše "mladíci rozdávali dámám rudé růže s podpisem Tomáše Ortela na bílé kartičce";-D Babiš rozdával koblihy, komunisti (nebo ČSSD?) zase guláš... Jaký je v tom rozdíl? Ti i oni chtěli jen nalákat ty hloupější spoluobčany...u Vás se to evidentně povedlo.

A co se týče páně Ortelova "vlastenectví", to je samo o sobě vcelku komické. Už třeba proto, že na náckovském pochodu v Plzni nesl státní vlajku obráceně, aniž to podle všeho vůbec tušil. To je u takového velevlastence vážně poněkud trapné...

Nejde zkrátka o nic jiného, než že ten pán pochopil, že s Conflict88 už se dál než na skinheadské srazy nedostane, tak si založil Ortel a trošku pozměnil "texty". Na to už se "chytí" přece jen víc lidí:-)

A nezlobte se, ale stavět Ortela na stejnou úroveň jako Masaryka či Máchu, to už zase leccos vypovídá spíš o Vás, pane Votípko.

Ale když se Vám taková muzika a především texty líbí, nic proti tomu.

Přeji hezký den.

+14/−6
28.2.2017 13:20

M45a30r53t54i43n 67P16r95a13c60h24a85ř 9765729

Někdo rozdává růže, někdo koblihy a někdo samolepky HateFree.

+6/−1
28.2.2017 20:53

J82a62n 39R74i83c88h86t13e46r 5522772423185

A všechno je to svoloč. Naprosto souhlasím;-)R^

+3/−1
1.3.2017 14:13
Foto

K23a39r81e39l 16Á18b83e85l92o22v29s32k42ý 7969600533882

Já bych to nenazýval odvahou, ale správně - to je idiocie.

+3/−5
2.3.2017 20:24

L47i72b56o62r 58P95o35p17o56v91s33k92ý 9519207468297

Děkuji Vám za článek. Hezky jste to napsal.

+18/−9
27.2.2017 9:45

J37i33t66k95a 51Š40t98e82f60l62o39v95á 4760329458969

hezké - karma - mluvíte mi z dušeR^[>-]

+16/−7
27.2.2017 8:16

J64i73ř94í 25W82a22l87t31e35r 1470816256411

Tak si kupte od Ortelu na e-shopu do uší Eiserne Kreuz. Místo Orlice je tam Ortel

+2/−3
27.2.2017 20:15

J74i56t92k90a 97Š75t11e19f22l89o63v22á 4920329628289

nevím co proti tomu máte? Eisenkreuz (Železný kříž) =

Tlapatý kříž

Má podobu kříže s rozšiřujícími se rameny, ta mohou být ještě prohnuta dovnitř. Často se objevuje v heraldice – na znacích řádů či řádových dekoracích.

Jedna z podob templářského erbu nesla rudý tlapatý kříž, rovněž se objevoval na pruské královské standartě

+5/−2
28.2.2017 13:39

J13i71ř58í 36W59a96l36t37e33r 1410156976281

Až na to, že ten kříž nazývají válečný kříž. Nejznámější německé válečné vyznamenání. Že by ta podoba s tím co nosil Hermann Göring byla čistě náhodná? Stejně jako ta lebka s hnáty zkříženými za hlavou? Není těch náhod trochu mnoho?

Zde si prohlédněte jak jsou těmi kříži a umrlčími lebkami vyzdobeni zločinci z SS.

+2/−5
28.2.2017 14:04

J23i35ř97í 33W35a67l70t41e30r 1740226326171

http://www.panzernet.net/php/index.php?topic=418.0

0/0
28.2.2017 14:04

J11i61t12k92a 30Š93t84e59f75l21o32v28á 4150479338609

musíte začít od začátku a ne vypíchnout, že obdobný kříž používali SS

https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezn%C3%BD_k%C5%99%C3%AD%C5%BE

ale Vám se radši hodí to SS ;-D;-D;-D

+4/−2
28.2.2017 14:34

B85e10d56ř87i83c24h 65V38e53v31e90r42k52a 4890485501349

No to je ale "náhodička" - člověk, který dnes s neonacismem nemá podle vás "vůbec nic společného" používá kříž, který (v identické grafické podobě) "čirou náhodou" také používali nacisté... a tento člověk "náhodou" také na mikině nosí i lebku s hnáty (to je panečku náhodička, kdopak ji asi také před pětasedmdesáti lety nosil)... Ne, jen naprostý hlupák anebo člověk, který se za každou cenu tuhle neonacistickou lůzu za každou cenu snaží hájit, může tvrdit, že člověk, který dnes nosí kříže a lebky s hnáty (které "čirou náhodou" používali i nacisté) a navíc s evidentně neonacistickou minulostí (podílel se evidentně na adoraci nacistických zločinců, např. R. Hesse - jeho účinkování v kapele Conflict 88 neboli Conflict Heil Hitler nemůžete popřít, ani jejich evidentně neonacistické texty) - jen naprostý hlupák nebo neonacistický grázl může tvrdit, že současná Hnídkova symbolika není neonacistická.

+5/−5
28.2.2017 15:18

V96á93c43l17a39v 55S55t31u17d89e16n92ý 1854121162845

už jste si prohlédl znaky některých útvarů AČR nebo i z období legií? A myslíte si, že jsou nácovské? Že Vy tomu vkládáte jiný význam, než je tomu ve skutečnosti, neznamená, že máte pravdu. Zkuste se třeba vrátit v historii ještě dále, k indiánským kulturám.

+8/−1
1.3.2017 20:06

B72e86d38ř17i51c72h 17V80e11v86e50r94k21a 4350855351349

Pokud bude nosit nášivky legionářů válečný veterán, nikoho samozřejmě ani nenapadne ho podezřívat z toho, že inklinuje k neonacismu.

Pokud nosí symboliku, kterou lze spojovat s nacismem Hnídek, člověk, který se v minulosti podílel na evidentně neonacistických aktivitách, je zřejmé, že se jedná o neonacistickou provokaci. Každý soudný člověk s neonacistickou minulostí (i když to je samozřejmě s největší pravděpodobností nonsens) by si dal velký pozor aby (pokud skutečně změnil názory a odsuzuje nacismus resp. neonacismus) neudělal něco, co by jeho neonacistickou minulost mohlo připomenout. Proto vytahovat "indiánské kultury" apod. v souvislosti s neonacistou Hnídkem a jeho křížem a lebkou s hnáty může jen buď člověk, který se neonacistu Hnídka snaží za každou cenu "očistit" a "dokázat" že Hnídek je a vždy byl "vlastenec" - anebo hodně hloupý člověk, kterému nedochází elementární skutečnosti a který sednul Hnídkovi na lep. Řekl bych ale, že k té druhé možnosti je nutná tak velká míra hlouposti, že narazit na někoho takového by byla hodně velká a neuvěřitelná náhoda.

+1/−5
2.3.2017 9:46

Z71u40z93a15n40a 77K49a96u77f31m78a36n47o45v59á 8698644616407

Vy jste byl na Ortelu? Nevypadáte na šestnáctiletého učně.

+7/−16
27.2.2017 7:47

J98i61ř88í 22V41o29n88d60r43á95č30e64k 5816304550174

Že jste od nich nic neslyšela? Přiznejte se

+9/−2
27.2.2017 11:16

P11e54t61r 32S89k60á85c71e45l 6684459519

Problémy mnohonárodnostního státu je možné řešit, před rokem 1914 byl zájem mocností rozbít Rakousko-Uhersko, víte? Tehdejším státům, které se později staly našimi tzv. "spojenci", vadila mocnost uprostřed Evropy (viz budování železnice, císařských cest, sléváren a strojírenských továren, atp.). Takže pod heslem "Rozděl a panuj" 300 let fungující říši rozbili na státečky, které se snadněji ovládají. To jen my, Československo, jsme se "spojencům" za 20 let jaksi vymkli z jejich představ. Před rokem 1938 totiž naše firmy, počínaje formou Baťa, byly noční můrou jejich firem. A tak nás předhodili Hitlerovi, víte? Ekonomická zrada to byla, ne jak nás ve škole učí, že politická. V politice je vše možné a chyba politická je stravitelnější. Zkuste děti a mládež ve škole učit, že v roce 1938 nás účelově a cíleně naši "spojenci" vmanévrovali do říše zla, aby kurz naší koruny vůči německé marce rázem klesl, aby se rušili prosperující výroby, atd. Pod tíhou této pravdy by nikdy populace nemilovala státy dodnes označované za naše "spojence". Takže počtvrté (roky 1938, 1968 a 1990) se napálit nenecháme a bude líp...R^

+3/−1
26.2.2017 23:40

J27a84n 42B79u35r33d45a 4212409201142

Před první válkou nikdo Rakousko rozbít nechtěl.

+2/0
28.2.2017 1:40

J53a95n 81T28r42u95n10e33č28e46k 2899969462747

kromě pár českých poslanců ve Vídeňském parlamentu

0/0
4.3.2017 11:05
Foto

A11n54t36o26n29í76n 88B11r13z27o63b69o96h28a69t89ý 9445133569585

Dobrá řeč, jen houšť a větší kapký!

+11/−5
26.2.2017 19:10
Foto

I79g13o56r 63T84e48s27a32ř54í54k 7799200419354

Zdeňku Bárto, chápu, že cítíte vnitřní puzení do toho brebentit a opakovat mnohokrát dokola pořád totéž. Ale co tak nějaké důkazy a argumenty namísto celkem zbytečných mnoha slov? Já Ortel neposlouchám a asi až na jednu výjimku poslouchat nebudu, ale to, jak se z každého, kdo nesouzní s tím naším mainstreamem, dělá nácek a mnohé další, se mi zdá dost nefér, až sprosté.

+10/−3
26.2.2017 14:04

Z98d17e26n43ě50k 18B11á35r42t22a 6319242357200

Z každého nácka?Já jen poukazuji na to,že Hnídek hraje na demonstracích Bartoše a jeho holohlavých příznivcu,kteří mají k nacismu velmi blízsko.Stejné typy jsou k vidění i na Hnídkových koncertech,kde nemají problém hajlovat.To je vše.Hajlování na Hnidkových koncertech bylo zdokumentováno a sám Hnídek to přiznává,to co bylo natočeno se také těžko zapírá.To jsou pouze fakta,nikde nepíšu,že "vlastenci",kteří mají z jakého si duvodu Hnídka adorovat jsou všichni nacisté.Zrovna autora tohoto blogu bych tak nenazval,ten má velmi blízsko ke komunistum...Ani Hnídka bych za nacistu neoznačil,ten jen chytře využil po čem je poptávka a hlupákum,kteří v něm vidí "bojovníka za vlast" prodává předražené mikiny...

+11/−5
26.2.2017 18:17

J87i25t89k41a 27Š43t27e46f68l87o97v96á 4320449318929

zaslepený, smutný muži :-(

+5/−5
27.2.2017 8:19

M85i37l69a89n 11B35í48l35e11k 5314269661

Adam Bartoš (resp. cedule z dílny jeho strany) v Polné: „Na tomto místě byla o Velikonocích 1899 brutálně zavražděna nevinná dívka Anežka Hrůzová. Její smrt český národ semkla a s naléhavostí mu ukázala nutnost řešení židovské otázky. Židovská otázka nebyla dosud uspokojivě vyřešena.“ A Bartošovy, resp. stranické stránky psaly:

"Ať už to s vraždou Anežky Hrůzové bylo jakkoli, nezpochybnitelným faktem zůstává, že tzv. hilsneriáda se stala symbolem a výmluvným svědectvím o zdravém stavu tehdejšího národního společenství, jež se instinktivně postavilo proti židovské zvůli, nadvládě a hrozbě. Ta bohužel přetrvává dodnes."

Pan Ortel tuším podporoval akce pana Bartoše. Je třeba říkat něco víc?

+9/0
26.2.2017 20:56

B81e42d38ř74i59c12h 41V23e36v46e91r94k66a 4210185281219

Ano, ABBartoš je naprosto evidentní nácek a zrovna tak i Hnídek. A pokud někdo, jako autor tohoto blogu, nazývá Hnídka "vlastencem", řadí se k náckům též.

+4/−4
28.2.2017 10:53

J16i86t18k49a 14Š51t41e22f98l70o62v23á 4680259598619

se nám ta Veverka ňák rozohnila - to je nenávisti v jednom hnízdě že;-D;-D;-D

+2/−6
28.2.2017 13:42

B83e18d92ř37i94c64h 19V17e84v10e90r69k58a 4800825241429

Není nenávistí poukazovat na evidentní neonacistickou nenávist.

Naopak je hloupostí nebo neávistí nebo obojím hájit evidentní neonacisty.

+4/−3
28.2.2017 15:21



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.