Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J44i41r44k16a 96K20o34p87a46c38e94k 4648643216873

Takovou snůšku lží a demagogie narvat do článku, to asi dalo hodně práce, co? :o)

Autor si prý jak píše dokonce vůbec nevšiml, že Rusko vstoupilo na ukrajinské území.. (dokonce si té své nevšímavosti ještě chlubí!) natož aby si všiml, že si Rusko dokonce odtrhlo  kus Ukrajiny .. a asi si autor ani nevšiml, že Rusko dále vehementně podporuje svou pátou kolonu na Ukrajině s cílem odtrhnout ještě další kus ukrajinského území. 

Autor dokonce vyčítavě píše, že vidí přesuny ukrajinské armády na Ukrajině směrem na východ.. prý "směrem k hranicím Ruska"  ;-D 

Co si to ti Ukrajinci dovolují,. chránit si své území proti ozbrojeným separatistům, že? 

Ale když si Rusové chránili své území přímo na území Čečenska, to bylo něco jiného.. to mělo jiné grády.. tehdy zahynulo rukou ruských vojáků téměř 100.tisíc civilistů.. ale na to asi měli Rusáci na rozdíl nyní od Ukrajinců právo! :-P

A není nad to, co dělá "poctivý a slušný" bolševik, kágébák V.V. Putin, ošlehaný službou ještě za doby SSSR!

Lehce prokazatelnou pravdou prý dle autora je, že západ plive na Rusko, ale to, že Rusko plive na západ si nevšiml.. a že mnozí ruští novináři, kteří chtěli napsat i něco proti Kremlu byli zavražděni, to už náš autor vidět nechce vůbec! 

Nevidí to, že na západě je mnoho novinářů, kteří píší proti Washingtonu a nejenom že o život nepřišli, ale dokonce jsou jim dávány i přímo na západě medaile či že s takovým psaním zbohatli! .. Píší proti USA přímo v USA.. a nic se jim neděje!

Nu což.. já jsem otrlý, byl jsem zvyklý číst přesně takové články jako nyní od p.Votípka v Rudém Právu, takže mě takový článek nepřekvapí.. A samozřejmě takový článek potěší naše frustrované nenávistníky, naší lůzu, rusofily, kterým schází časy, kdy nás Rusáci okupovali dlouhých 20 let.. 

Ale proč ne. Je to daň za demokracii. Beru!

+1/0
16.8.2014 14:42
Foto

Š44t45ě37p37á33n 97B73i59c90e57r19a 6469612408156

Teď už ho jen ukřižovat a chodit se k němu modlit. Nedělejme z Putina světce, ale jedno se mu upřít nedá. Je to vůdce jak má být, na rozdíl od našich šašků, snad s výjimkou Babiše. Ten je zatím také svůj.

+1/−1
16.8.2014 12:07

M53i19l88a62n 79S71t55e85h67l31í10k 7540369823661

Ano, teď jste uhodil hřebík na hlavičku. Je to führer jak má být. :-P

+3/0
16.8.2014 13:09

J50i26r85i 48M75a44l78i76n11a 1109702807536

Presne takove reci o zavadeni poradku a boje proti ruznym perverznostem byly slyset i v dobe, kdy se dral k moci Hitler.

Dalsi znamky zacinajici fasisticke diktatury jsou zde take. Ovladnuti medii, vrazdy nepohodlnych novinaru, "ochrana" krajanu v pohranicnich oblastech, agrese proti sousednim zemim. 

Uz zbyva jen zacit hajlovat…...Rv

+5/−3
15.8.2014 23:15

J58a87n 73C72h57r40á83s84t74e11k 7416261882583

Vždyť se tak již na Ukrajině nedávno a doteď hajluje, za vřelé a velké podpory USA a EU. Na Majdan se nedá zapomenout, ani na ty miliardy dolarů, které do toho investovaly USA ...

+4/−4
16.8.2014 8:14

J69i15r33k52a 46K75o34p16a91c59e23k 4638693746423

Hajluje se i v Rusku.. a miliardy Rublů investovali do Ukrajiny i Rusáci. 

Faktem ale je, že o své hospodářské orientaci by si mohli rozhodnout přímo Ukrajinci.. což je právě kámen úrazu pro Rusáky! .. Proto ten konflikt vyprovokovali a pak ho využili k tomu, že ukradli část území Ukrajiny!

Nyní se diví, že si další část Ukrajinci již nechtějí nechat od Rusáků vzít!

+1/0
16.8.2014 14:47

M61i19r89o12s36l79a57v 37M96e95n97š80í74k 1254544313864

Diktátor, pokrytec a slizký skřet Putin, mediální hvězda Ruska, který zvládne úplně vše jako Chuck Nirris je Vaším koněm, že. Inu vrána k vráně sedá, rovny rovného si hledá. Jste manipulátor jako Tass. Za bolševika se říkavalo: "In vino veritas, keď pijem víno, verim i Tassu."Rv

+6/−5
15.8.2014 22:11
Foto

M84i19r71o77s57l33a14v 29M51a94c23e58k 5931695190522

perfektní R^

+5/−4
15.8.2014 22:09
Foto

L86e49o 31W35o85l31f 5882568950554

Pokud je někdo vyznavačem komunistického manifestu, tak nemůže článku

nic vytknout. Neb za chudobu mohou samozřejmě jen bohatí. Nikoliv vlastní

neschopnost, lenost atd. nebo jen pouhá nepřízeň osudu. Zde platí leninské:

aby už na světě nebyli boháči. (proč ne chudáci?)

Čím škodí Rusko? Rusko je imperiální velmoc, sice ne první velikosti,ale je!

A jako taková, hájí své imperiální zájmy. A jak už to tak chodí, je to vždy na

úkor slabších. V tomto směru si velmoci nemají co vyčítat. Rozdíl tady přecejen

je, demokracie nebo autokracie. Osobně dávám přednost demokracii.

+9/−6
15.8.2014 18:39

M77i52l40a76n 14T90e75l84a64ř69í19k 6140855856825

Vidíme jak demokracie funguje v Iráku a jinych zemích, kde přinášíme demokracii.

+4/−2
15.8.2014 22:07
Foto

L84e84o 43W77o12l35f 5872378870754

Kdo my?  Přečtěte si prosím můj příspěvek ještě jednou

+2/−1
15.8.2014 22:13
Foto

L33e94o 11W62o30l24f 5802118810364

nebo ještě jinak, vy jste Američan?

0/−2
15.8.2014 22:16

R75a21d28i19m 67M27l84y54n81a76ř44í45k 8493132464138

Které? Te v EU nebo té v US? Protože podle vašich měřítek jinde není. Je demokracií, když se nepovedené referendum opakuje do doby, než se "povede"? Je demokracií, když EU společenství bez toho, žeby se ptalo svých občanů, nabírá a přidružuje státy jako Ukrajina nebo Rumunsko? Je demokracií, když bere státům jejich měny opět bez toho, že se ptá na takové zásadní otázky? Je demokracie, když politická reprezentace zadlužuje občany svého státu a dluhy vynakládá na zbrojení?

Jediným znakem demokracie kolem nás je možnost "svobodně volit" v předem zmanipulovaných volbách. Typickým příkladem jsou naše prezidentské volby.

A je znakem demokracie, když jsme jako občané zatahováni do válek v severní Africe, v Afganistánu, na Ukrajině? Protože tam všude se prostřednictvím NATO angažujeme. Každý z nás je za oběti NATO zodpovědný.

Takže proklamace o špatném Putinovi a naší skvělé demokracii si můžete strčit za klobouk. Nic z toho není pravdou.

+4/−2
15.8.2014 23:59

J27a52n 25Š88v24a52d11l80e94n74k31a 9434549380

"Putin, který uvažuje jinak, chce opravdovou poctivost a slušnost" Berete na to něco? 8-o

+10/−7
15.8.2014 18:27

M12i13r58o16s73l66a34v 20M84e50n43š54í21k 1404864553974

Už požil;-D

+2/−1
15.8.2014 22:13

M25a26r12t62i58n 66S47v60o68b26o37d71a 7529627202365

V Rusku jste evidentně nebyl. A když ano, tak jen maximálně na letišti. Zkuste si projet Rusko třeba stopem nebo na kole bez bumážky, bez úplatků. 

Čiší s vás láska k režimu Putinovského typu. 

Jeďte do Ruska a napište o tom blog. ISSTRAS vám cestu jistě zaplatí.

+7/−6
15.8.2014 18:25

M48i41r41o90s95l72a46v 87P17e67t74r 1542680418691

Pane Svobodo, zkuste projet Ukrajinu beze zbraně. Pokud vás cestou nikdo nepřepadne, považujte za to ruský, pardon ukrajinský zázrak. Ale ot se nehodí do krámu, tak o tom se nemluví!

+3/−1
16.8.2014 7:34

R92a49d76o16v27a52n 74F53r45n21k54a 8141498958477

Dobry clanek. Nemam co dodat. Snad jen ze souhlasim a odkaz na muj oblibeny blog pro ty kdo chteji premyslet.

http://radimvalencik.pise.cz/1563-jake-reformy-a-proc-190-co-bude-dal-i.html

+7/−5
15.8.2014 17:39

P41e86t32r 28K71u97č54e64r11a 4524787242549

Rusko se sotva dostalo z krize, exortem surovin, a uz by melo svetu (Zapadu) ukazat jak na to? Zapad, to jsou suverenni staty, nepotrebuji zadneho Batusku, ucitele. At si Putin u sebe dela co chce, pokud mu to rusove schvali a pokud je schopen se soustredit i na vnitrni problemy Ruska. Zatim to vypada, ze to jeho utahovani sroubu doma a soustredi se na "strategicke zajmy" ruska vede rusko do vetsi mezinarodni izolace. To mi neprijde uz ani jako politika, ale valecna strategie. Nekoukate se na zebricek korupce vzhuru nohama? Zrusime verejne souteze, zakazeme demonstrace, co je spravne vybere ministerstvo propagandy, vudce, nebo kdo?

+9/−6
15.8.2014 17:34

J89o91s91e91f 36K56o44p32e74c56k92y 9834732875

Putin chce poctivost a slusnost ;-DVova je proste charakter ;-)

+5/−1
15.8.2014 17:22

J95a78r50a 67R96a90n69k 1351866319501

V USA zije pre milion ilegalu, jiste kriminalita se tim nesnizuje a nejakou zbran ma asi doma kazdy, nevim, sama jsem pro zakaz a kontrolu. Za posledni rok uteklo z Centralni Ameriky, Hondurasu a Mexika 60.000 deti, nejmladsimu jsou 4 roky, proc myslite, ze je rodice posilaji........Az nebudou v Rusku novinari strileni o odklizeni do neznama, dozvite se mozna i horsi zpravy, kriminalita tam zrejme bude jako v kazde jine zemi, blogeri se uz zacinaji stavet na zadni, filmari a spisovatele maji prisne zakazy o cem nepsat, jaka slova nepouzivat, mladez je vsude revolucni a za cas mu to nebudou brat, poku jeste nekteri budou moci vycestovat, uvidi, ze jinde internet funguje bez zakazu. Pokud Vam vadi Obamova vlada (v posledni dobe mu moc nefandim, jeho nerozhodnost a pomale jednani, nektere z Kanadanu take zarazi), ale ta prava studena valka zacne az se do Bileho Domu dostane republikan, pak se radeji opet dejte do "holportu" se CCCP.

+8/−8
15.8.2014 17:09

M68i70r47o84s74l63a47v 38N29i63g53r28i62n 7768921615251

je s podivem jak hodne toho o Rusku vite o jeho zakonech zakazech narizenich atd. to je skoro na to usporadat besedu. Ja znam Rusko z dob kdy bylo jeste SSSR, bida a nouze, ale dokazali maknout, na jejich vystavisti dokazovali, ze pro ne neni nic nemozne a skutecne neni. Potom se SSSR rozpadlo po Gorbym ktereho se takticky zbavili, prisel opilec Jelcin, To co Gorby zakazal se rozpadlo v nic, potom nastoupil Putin na stridacku s Lebedevem a vida zeme se zacala zmahat - no jiste ze najdete i vesnice kde lisky davaji dobrou noc, jiste je tam i kriminalita stejne jako v Bronxu, tech vybydlenych domu jako ve Statech tam asi tolik nebude, ale uz jsou tam hlavne obchody, obchody ve kterych maji zbozi ktere je mnohdy levnejsi nezli u nas a pokud pojedou z vlastni produkce pak bude jeste levnejsi. Cemu fandit?  No snad tomu aby se lidi v zemi meli dobre a pokud se dobre mit budou, tak budou podporovat i Putina zatim je to tak, ze uz ma podporu 90% lidi, domniva se nekdo, ze je to vsechno jen diky zakazum prikazum a nebo zmanipulovanym pruzkumum? To by bylo hned na Zapadnich zpravodajskych kanalech, ale on je pozvedl, pozvedli ekonomiku, Rusko neni preci jenom Putin ale je to jejich Duma, jsou to ekonomove vedci umelci atd. A  z mnoha vyjadreni Zapadnich politiku je citit zavist, obrovska zavist toho, ze oni ve svych zemich zdaleka nemaji oblibu takovou jakou ma Putin a verte ze za nim lidi pujdou. Kdyby to byl jen nejaky diktator jak se mnohdy pise, pak za nim jiste nepujde mladez, ta mladez ktera je rebelska a chce si delat co chce... jenze ono to tak neni i oni si cti sveho prezidenta. Jak je to u nas? No at nekdo udela pruzkum. Tady se rozdelil narod na privrzence Karla a ty pro Milose a dodnes si nadavaji - v Rusku maji Vladu a jsou jednotni....

+7/−4
15.8.2014 20:07

P65e40t39r 43Š97e20v58č84í59k 4835819335847

Úpěnlivě jste prosil o tenhle odkaz. prosím 

 http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/rusko-a-okoli/putin-vyznamena-vojaky-kteri-obsadili-krym_304629.html#.U-4k70HXrmM

+1/0
15.8.2014 20:20

J63a14r69o50m67í84r 95F46a10j92k54u54s 54(34S51t59.87) 5890139385547

Putin na střídačku s Medveděvem! Prosím o opravu, jinak OK!

0/0
15.8.2014 21:17

J68i56r91i 16M70a60l88i10n24a 1789642157436

Stejnou popularitu meli a stejnym zpusobem popularitu ziskali i Hitler a Stalin. Rv

+3/0
16.8.2014 1:03
Foto

O98t48t57o 22Č19e17r65n77ý 3655465837882

Ode mne souhlas. O to větší, když čtu ty výkřiky dole.

+15/−10
15.8.2014 17:07

M52i85r16o34s71l92a78v 93N40i94g57r77i43n 7958341175461

tesim se, protoze pan Ales Javurek nam sem da odkaz na to jak Putin vyznamenava sve vojaky za obsazeni Krymu. Jinak to je jedine, co dokazal v diskusi uvest jako diskusni prispevek k tematu!

+6/−3
15.8.2014 16:53

P84e23t89r 49Š20e35v13č11í75k 4805959725757

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/rusko-a-okoli/putin-vyznamena-vojaky-kteri-obsadili-krym_304629.html#.U-4k70HXrmM

+1/−1
15.8.2014 17:16

M12i19r17o27s27l73a81v 74N52i85g85r20i13n 7138891795771

skvele, dekuji vam ze jste si dal tu praci, ale zaprve tam neni nikde zadna prima rec, ze by neco takoveho Putin rekl, vsechno vychazi z informace od agentury Reuters ...Vyznamenaval vojaky za to ze zajistili bezpecnost na poloostrove a ze nedoslo k zadnym nasilnostem, ze nikdo neprisel o zivot.  Ja vam verim ze pro vas je i tohle - tedy zajisteni bezpecnosti kontroly aut apod. agrese, ale ve finale to neznamena nic podstatneho - protoze pro tamni lidi byl tenhle krok jejich vitezstvim. Krymske obcany k tomu nikdo nenutil aby usporadali referendum a sli k nemu. Na Krymu maji stejna prava tatari jako ukrajinci tak i rusove -- kdyby to takhle fungovalo na Ukrajine tak dnes nezabiji zapadni cast ty z casti vychodni. A dnes uz se mluvi jen o separatistech - proruskych, ale oni chteli federativni usporadani a ani na to jim Kyjev nepristoupil, i kdyz tri dny vahal jestli neudela referendum,,, Dekuji za tu vasi snahu pane Sevciku, cenim si ji!

+3/−4
15.8.2014 20:20

P22e82t58r 41Š80e33v93č48í42k 4605139325957

Vůbec to nebyla žádná práce, ujišťuji vás. Jeden, jednoduchý dotaz na google a vyleze vám spousta odkazů. Jak jste to říkal? Že se tím zabýváte hodně dlouho a oničem takovém nevíte?

+2/0
15.8.2014 20:28

R22a82d31o63v91a48n 69F26r78n60k34a 8711418368147

Ja si vzpominam, jak spojene staty vyznamenali vojaky, kteri sestrelili v civilni Iranske letadlo. Kdyz uz nic, na Krymu jsem nezaznamenal zadne mrtve ani hruzy dnesni UA. Myslim, ze to za medaili stoji.

+9/−2
15.8.2014 17:42

J38i16r31k22a 31K96o67p22a23c44e31k 4858233776843

Jako že stojí za medaili fakt, že Rusáci zabrali pořádný kus území 

bez obětí na životech? 

.. No nevím.. zdá se mi, že se tady někdo zbláznil! :-/

0/0
15.9.2014 17:27

R22a77d51o55v73a13n 88F49r21n51k20a 8611438328337

Jedine co je relevantni, je prani tech co na Krymu ziji. Zkuste se jich zeptat. Pokud Vam odpovi ze na Ukrajine, pak blaznim. Ja Vas ale ujistuji, ze budete hodne dlouho hledat nekoho, kdo nostalgicky vzpomina na dny drivejsi. Vsichni do jednoho pak jsou radi ze byli usetreni obcanske valky. Uvedomte si, ze to byli jeste UA policiste kdo vracel radikaly od hranic Krymu aby zabranili potyckam a krveproliti. Z tech policistu a vojaku pak preslo pres 80% do sluzeb nove "vlasti" jak rikaji. Jsem momentalne pracovne v Azerbaijanu a na vychodni fronte jsem uz nejaky ten patek. Verte mi, ze je a bylo uplne jedno kdy se referendum konalo. Prinejmensim na Krymu by dopadlo vzdy stejne. Mozna mi nebudete verit, ale pri srovnani vsech statu byvaleho SNS ma Rusko daleko nejvyssi zivotni uroven a hlavne budoucnost. Rozdil mezi Azerbaijanem a Ruskem je jako srovnavat Bulharsko se Svycarskem. A to ma Azerbaijan hodne ropy a plynu. Tak kde se stala ta chyba?

0/0
15.9.2014 18:01

J69i48r95k89a 20K35o39p89a11c97e53k 4698173296703

A proč by probůh mělo být  jediné relevantní" přání těch, co na Krymu žijí? 

To je asi to samé jako tvrdit, že když si Maďaři na jižním Slovensku přejí odtržení od Slovenska a začlenění k Maďarsku, že to je "jediné relevantní"!

Obdobně pak byste mohl být při dané logice příznivec odtržení Sudet od ČSR!

Evidentně byli Sudeťáci po tom relativně nenásilném odtržení spokojenější!

0/0
18.9.2014 22:39

R61a55d47o92v47a56n 29F84r62n10k48a 8661208708217

Nema smysl hledat historicke paralely. Staci se podivat do dnesniho Skotska, Katalanska, Benatek a ja nevim kde jeste referenda za nezavyslost probihaji. To neni o souhlasu, ale vzajemnem respektu. Jestlize to jde nekde, tak by to melo jit vsude. Navic se tak jednotlive zeme  dohodly na pude OSN pri formulaci charty o pravech narodu na sebeurceni.

0/0
19.9.2014 8:47

J45i33r89k89a 74K81o88p33a67c58e82k 4868503576293

Napsal jste minule, že "jediné relevantní je přání lidí, kteří na daném území žijí". 

To ale prostě pravda nebyla a snadno jsem Vám to ve svém předešlém příspěvku vyvrátil.  Uvedl jsem Vám přitom pár příkladů a je úplně jedno, jestli "má či nemá smysl hledat historické paralely", jak nyní píšete!

Píšete k tomu i něco o Skotsku, ale bohužel se v situaci vůbec neorientujete, protože byste věděl, že Skotsko se nepokouší nikomu zabrat část jeho území!  Na rozdíl od Ruska, které ukradlo sousednímu státu kus jeho území. A to je docela velký rozdíl!

Dále píšete něco o "vzájemném respektu" .. a že "když to jde někde, mělo by to jít všude" ! .... No, pokud by to mělo jít všude, pak mohou klidně Maďaři obsadit oblasti jižního Slovenska (např. Komárno), kde je Maďarů většina. A klidně by se mohli ohánět i tou chartou o právu národa na sebeurčení, jak hezky píšete! .. Vsadím boty, že byste byl pro změnu na straně Slovenska v zájmu uchování jeho celistvosti.. i když není historicky nijak moc stará a předtím to jižní území Slovenska patřilo Maďarům!

0/0
20.9.2014 17:22

T43o81m30á49š 88H63y23n49e83k 2766508628428

Obdivuji vaše sebeobětování zůstat zde s námi a obdivuji vaše odhodlání napravit nás,nehodné.

+6/−6
15.8.2014 16:51

J88a70n 68F28r29o89l61í29k 6786260535884

To jste autore kreslil Vy sám? Pokud ano Vás je tady škoda. Mohl by jste přispívat třeba do Ohníčku, který jsem povinně odebíral někdy v roce 1953.

+8/−10
15.8.2014 16:18

A72l31e78š 44J63a68v77ů37r42e66k 2662459690800

Ruska pata kolona, sbalte se a tahnete si do toho sveho raje na zemi. Putin vas rad uvita

+14/−19
15.8.2014 16:08

J56a31r83o15s23l34a28v 55T44a95c89h64o67v60s94k98y 2642640754590

Stejne tak by se dalo doporucit rusofobum odstehovani do Obamistanu

+18/−4
15.8.2014 16:17

P26a42v44e15l 30B17ř71e35t98i32s14l32a57v 48R42e40i45c72h13l 4298701267863

Prosím pěkně, nebyla by tam třeba ještě Kuba nebo KLDR? A jelikož mám rád Kung-pao nepohrdl bych poukazem do Pekingu;-)

+6/−3
15.8.2014 16:18

J82a54r98a 11R26a42n42k 1121116699191

On Putin ma take zajimavou minulost, Svycari v 86. psali o Stasi, ze ma podobne jednotky, jako rusky Spetsnaz a vice informantu, nez kdysi Gestapo. V te same dobe tam Putin pracoval v Drazdanech v primem spojeni se Stasi, sice "cover up", ale na to asi stejne nikdo nereflektoval. Pozorovali se vsichni navzajem, nikdo nebyl lepsi, jen v nekterych zemich se zilo a zije svobodneji.

+2/−2
15.8.2014 17:25

J63o24s86e77f 84N15i61k91l 7568224911667

R^ karma, velmi dobře napsáno !

+17/−10
15.8.2014 16:06

A16l28e28š 64J63a90v60ů55r88e10k 2542619600310

neni 1.4., neboli Aprila, takze tento tvuj zert a ironii nikdo nepochopi

+7/−8
15.8.2014 16:07

A16l54e92š 65J29a12v61ů47r83e27k 2522669870960

Jezisi kriste, uplne vidim uvodniky z Rudeho prava ... . Je naprosto jasne kde se autor ucil prekrucovat pravdu, popirat fakta ....  a lhat.

Jen jako prikad: rusky vojak neprekrocil hranice Ukrajiny = Putin vyznamena ruske vojaky za obsazeni Krymu

+15/−11
15.8.2014 16:03

A67l77e69š 73J89a86v91ů81r97e76k 2782209500240

si minusujte jak chcete, rozum vam to stejne neprinese

+3/−4
15.8.2014 16:08

P30e63t68r 35Š27e62v97č17í98k 4895919885147

Zvláště ten obrázek je kouzelnej, přímo jako z ruďaseRv

+4/−4
15.8.2014 16:12

M67i43r10o21s95l13a62v 87N21i40g80r70i72n 7388341555251

prosim pekne Alesi dejte sem nejaky odkaz kde je uvedeno, ze Putin vyznamenal vojaky za obsazeni Krymu .. moc rad si to prectu, protoze i kdyz to sleduji od sameho pocatku, tak zadna takova zprava nevysla.  Vy vite ze ano, pak pro vas bude hracka sem uverejnit odkaz - dekuji!

+3/−5
15.8.2014 16:51

P86e19t61r 47Š27e30v58č27í49k 4345989605777

Kolik ještě odkazů- deset?

http://zpravy.idnes.cz/statni-vyznamenani-pro-vojaky-na-krymu-fcm-/zahranicni.aspx?c=A140419_104005_zahranicni_mlb

0/0
15.8.2014 17:22

M78i80r11o81s34l47a97v 64B81á16r86t35a 8184320870637

Autore, máte (bohužel !!) naprosto pravdu. Jsem hrozně zklamán českými politiky a veřejnými médii. Místo toho, aby hodnotili události ve světě a zejména na Ukrajině realisticky jako Fico nebo Orbán, tak lezou khakimozkům někam.

+12/−4
15.8.2014 15:55



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.